Zadzwoń

Poznaj nas lepiej

Facebook Facebook Instagram Linkedin

Katarzyna Couchman

Właściciel / Dyrektor zarządzający

Katarzyna odpowiada za stały rozwój, wizerunek i sprawne działanie Szkoły Językowej, Centrum Egzaminacyjnego i Biura Tłumaczeń Britannia oraz za wdrażanie najnowocześniejszych narzędzi do nauczania. Wielokrotnie też reprezentuje Britannię na zewnątrz podczas spotkań z klientami i kontrahentami, podczas konferencji czy też eventów.

Joanna Marciniak

Opiekun klienta biznesowego

Joanna odpowiada za rozmowy z klientami biznesowymi, w tym za ustalanie szczegółów co do tematyki kursów, częstotliwości zajęć oraz za przygotowywanie ofert. Zajmuje się organizacją sesji egzaminacyjnych. Dba o stały kontakt z lektorami, prowadzącymi szkolenia językowe w firmach i instytucjach. Joanna odpowiedzialna jest za informowanie o wszelkich ciekawostkach z życia naszej szkoły w mediach społecznościowych.

W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

telefon: 572 291 193
e-mail: bok@britannia.pl

Maria Gacek

Koordynator kursów dla firm

Maria odpowiada za wszelkie kwestie administracyjne, związane z organizacją szkoleń językowych oraz egzaminów dla firm i instytucji. Opracowuje dokumentację na dotacje unijne (w ramach Bazy Usług Rozwojowych) na naukę języka dla firm i koordynuje sprawne prowadzenie kursów dofinansowanych od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie aż po rozliczenie usługi. Dba o to, by w trakcie szkoleń językowych wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jako pełnomocnik ds. zarządzania systemem jakości ISO czuwa nad utrzymaniem standardów jakości świadczonych przez Britannię usług oraz ich stałym doskonaleniem.

W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-16.00

telefon: 501 617 303
e-mail: administracja@britannia.pl

Renata Bomba

Koordynator kursów dla osób indywidualnych

Renata odpowiada za sprawy administracyjne, związane z organizacją kursów stacjonarnych lub online i egzaminów dla naszych słuchaczy w szkole. Dba o miłą atmosferę tak, aby każdy słuchacz i lektor czuł się bardzo dobrze w murach naszej szkoły. W trakcie kursów grupowych czy zajęć indywidulnych dba o to, by wszystko działało, jak należy. To właśnie z Renatą zdarza Wam się rozmawiać osobiście w Sekretariacie Szkoły, telefonicznie lub korespondować mailowo.

W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach poniedziałek-czwartek 10.30-18.30, piątek 9.00-17.00.

telefon: 32 423 77 01 lub 509 397 821
e-mail: rybnik@britannia.pl
Renata Bomba
Bernadeta Spalding

Bernadeta Spalding

Koordynator ds. tłumaczeń

Bernadeta zajmuje się wszelkimi sprawami, związanymi z obsługą tłumaczeń. Przygotowuje wyceny tłumaczeń pisemnych i ustnych, ustala terminy ich realizacji oraz udziela informacji, związanych z realizacją tłumaczeń.

W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-16.00

telefon: 501 617 303
e-mail: tlumaczenia@britannia.pl

× Zoomed Image

    Zapisz się do naszego newslettera

    Masz jakieś pytania?
    Chętnie na nie odpowiemy!

    Zerknij również do naszej sekcji FAQ - może
    znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!

    Sekcja FAQ Wycena tłumaczeń Formularz kontaktowy

    509 397 821, 32 423 77 01

    bok@britannia.pl

      Jesteśmy otwarci na pytania

      Kontakt