Katarzyna odpowiada za stały rozwój, wizerunek i sprawne działanie Szkoły Językowej, Centrum Egzaminacyjnego i Biura Tłumaczeń Britannia oraz za wdrażanie najnowocześniejszych narzędzi do nauczania. Wielokrotnie też reprezentuje Britannię na zewnątrz podczas spotkań z klientami i kontrahentami, podczas konferencji czy też eventów.
Joanna odpowiada za rozmowy z klientami biznesowymi, w tym za ustalanie szczegółów co do tematyki kursów, częstotliwości zajęć oraz za przygotowywanie ofert. Zajmuje się organizacją sesji egzaminacyjnych. Dba o stały kontakt z lektorami, prowadzącymi szkolenia językowe w firmach i instytucjach. Joanna odpowiedzialna jest za informowanie o wszelkich ciekawostkach z życia naszej szkoły w mediach społecznościowych.
W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
Maria odpowiada za wszelkie kwestie administracyjne, związane z organizacją szkoleń językowych oraz egzaminów dla firm i instytucji. Opracowuje dokumentację na dotacje unijne (w ramach Bazy Usług Rozwojowych) na naukę języka dla firm i koordynuje sprawne prowadzenie kursów dofinansowanych od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie aż po rozliczenie usługi. Dba o to, by w trakcie szkoleń językowych wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jako pełnomocnik ds. zarządzania systemem jakości ISO czuwa nad utrzymaniem standardów jakości świadczonych przez Britannię usług oraz ich stałym doskonaleniem.
W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-16.00
Renata odpowiada za sprawy administracyjne, związane z organizacją kursów stacjonarnych lub online i egzaminów dla naszych słuchaczy w szkole. Dba o miłą atmosferę tak, aby każdy słuchacz i lektor czuł się bardzo dobrze w murach naszej szkoły. W trakcie kursów grupowych czy zajęć indywidulnych dba o to, by wszystko działało, jak należy. To właśnie z Renatą zdarza Wam się rozmawiać osobiście w Sekretariacie Szkoły, telefonicznie lub korespondować mailowo.
W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach poniedziałek-czwartek 10.30-18.30, piątek 9.00-17.00.
Bernadeta zajmuje się wszelkimi sprawami, związanymi z obsługą tłumaczeń. Przygotowuje wyceny tłumaczeń pisemnych i ustnych, ustala terminy ich realizacji oraz udziela informacji, związanych z realizacją tłumaczeń.
W przypadku jakichkolwiek pytań jest do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-16.00