Najpierw wypełnisz test poziomujący. Jest on nieodpłatny i nie zobowiązuje Cię do zapisania się na kurs. Możesz go wypełnić stacjonarnie – odpowiesz na 100 pytań w formie pisemnej, a następnie zaprosimy Cię na część ustną. Test możesz wypełnić również online – drogą mailową otrzymasz link do testu pisemnego, a następnie umówimy Cię z lektorem na część ustną, którą możesz odbyć telefonicznie lub online na platformie Zoom lub Teams.
Na test poziomujący możesz umówić się mailowo lub telefonicznie.
Test online możesz otrzymać jeszcze tego samego dnia. Jeśli zaś chcesz umówić się na test stacjonarny, wyznaczymy Ci termin w zależności od dostępności metodyka. W sierpniu i wrześniu metodyk ma stałe dyżury, o których informujemy na Facebooku oraz telefonicznie. W trakcie roku szkolnego spotkania umawiane są indywidualnie, ponieważ nie mamy wtedy wyznaczonych stałych dyżurów metodyka.
Rozwiązując stacjonarnie test papierowy musisz wypełnić tak zwaną kartę słuchacza. Podajesz w niej swoją datę urodzenia (która potrzebna jest również później do wystawiania certyfikatów), jak również informacje, z jakich podręczników korzystasz lub korzystałeś, a także jaka jest Twoja dyspozycyjność i preferowane terminy zajęć.
Wynik otrzymasz drogą mailową w ciągu 2 dni, niezależnie od formy (stacjonarnej czy online) w jakiej wypełniasz test. Otrzymasz informację o nazwie poziomu i jego opis.
Tak, zajęcia odbywają się również rano.
Rekrutacja trwa co roku do końca września. Zajęcia rozpoczynają się w październiku i trwają do końca czerwca, uwzględniając ferie, długie weekendy itp.
Grupa musi liczyć minimum 4 osoby, aby mogła zostać utworzona.
Zdarzają się mniejsze grupy, jeśli uczestnikom nie pasują zaproponowane przez nas terminy zajęć, jednak tworzony jest wtedy indywidualny cennik dla takiej grupy.
W umowie, którą z nami podpiszesz, znajdziesz wszystkie informacje na temat płatności – możesz płacić przelewem lub gotówką w sekretariacie szkoły, zawsze do 15 dnia każdego miesiąca.
Tak, otrzymasz w takim wypadku rabat w wysokości 7% w przypadku płatności za cały rok z góry.
Nie musisz.
Tak, ale tylko zajęcia indywidualne lub grupa stworzona na życzenie.
Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu po 90 minut lub 1 raz w tygodniu po 90 minut, w zależności od grupy.
Dzieci do lat 7 mają zajęcia 1 raz w tygodniu po 60 minut.
Grupa 3-latków ma zajęcia 1 raz w tygodniu po 30 minut.
Nie ma możliwości odrobienia zajęć w innej grupie, jednak w przypadku dłuższej nieobecności słuchaczy, proponujemy spotkanie z metodykiem, który pomoże nadrobić zaległości.
Jeżeli lektor jest chory, staramy się zorganizować zastępstwo, aby zajęcia mogły się odbyć. Jeśli nie jest to możliwe, wtedy za zgodą grupy wyznaczamy dodatkowy termin odrobienia zajęć lub odrabiamy te zajęcia na zakończenie kursu.
Lektorzy przeprowadzają testy semestralne, a także na zakończenie roku szkolnego. Rodzice dzieci ze szkoły podstawowej otrzymują raport roczny ze szczegółowymi ocenami cząstkowymi. Dorośli kursanci otrzymują raport roczny, jednak bez ocen cząstkowych.
Podręcznik dla grupy wybierany jest z metodykiem i lektorem w oparciu o to, co kursanci piszą w karcie słuchacza – tak, aby nie powielać podręcznika, z którego kursant uczy się w szkole, do której uczęszcza, lub z którego już korzystał w przeszłości.
Gdy klient zaakceptuje ofertę, przygotowujemy umowę. W przypadku korporacji bywa, że to klient proponuje wzór umowy.
Czas trwania umowy ustalany jest indywidualnie, najczęściej nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jeżeli w firmie klienta jest osoba odpowiedzialna za kursy (najczęściej z działu HR), do niej kierowane są informacje, w tym na koniec semestru i na koniec roku raport na temat każdego pracownika. Na życzenie klienta lektor wypełnia również dodatkowe formularze na temat zajęć, jeśli jest to wymagane przez firmę klienta.
W panelu e-sekretariatu na bieżąco widoczna jest frekwencja, przerabiane tematy, udział słuchaczy w testach i ich wyniki.
Zajęcia można odwoływać przez osobę kontaktową z działu HR lub bezpośrednio przez słuchaczy. Należy to zrobić najpóźniej dzień przed zajęciami do godziny 15.00, aby zajęcia nie były płatne.
Każdą drogą wygodną dla klienta – mailowo, telefonicznie, przez platformę e-sekretariat.
Najczęściej firma opłaca całą fakturę i rozlicza się z pracownikami, jeśli oni ponoszą część kosztów lub całe koszty.
Rozliczenie odbywa się na podstawie faktury, za miesiąc z dołu za odbyte zajęcia.
Możliwa jest również płatność z góry za cały kurs w przypadku gdy pracownicy otrzymują jednorazowe dofinansowanie do kursu.
Zawsze u klienta albo online.
Najlepiej się sprawdza system 2 razy w tygodniu po 60 minut lub 1 raz w tygodniu po 90 minut. W przypadku zajęć 1:1 lub przygotowania do egzaminów, częstotliwość jest ustalana indywidualnie z metodykiem.
Zajęcia odwołane z wyprzedzeniem są odrabiane w wybranym przez słuchaczy i lektora dodatkowym terminie. Można również skorzystać z zastępstwa, jeśli lektor jest chory, a grupie zależy na odbyciu zajęć.
Podręczniki są dodatkiem do kursu – całe zajęcia zaprojektowane są przez lektora i metodyka. Korzystamy z podręczników w przypadku kursów języka ogólnego i biznesowego, ale lektorzy korzystają z wielu materiałów dodatkowych. W przypadku kursów języka branżowego, najczęściej korzystamy tylko z materiałów lektora.
Grupa ustala to z lektorem na pierwszych zajęciach.
W tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia, jeśli materiał do wyceny prześlesz po południu.
Czas ustalany jest indywidualnie. Wszystko zależy od tego, jakiego języka dotyczy tłumaczenie, jaka jest objętość dokumentu oraz na kiedy klient go potrzebuje.
Jeśli firma wymaga umowy o poufności, to oczywiście jest taka możliwość.